تولد 28 سالگی ستاره ای تکرار نشدنی
تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 15:50 | نویسنده : حسین زارعی

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.gif

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.png

34.jpg

39.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

cristiano-ronaldo.jpg

مصاحبه کریس:

کریستیانو رونالدو ، یکی از سرشناس ترین بازیهای فوتبال جهان به عنوان یک نماد جهانی فوتبال که محبوب زن ها و مردان است ، با روزنامه سان مصاحبه کرد و گفت که شبیه هیچ کس و هیچ چیز نیست . 
کریستیانو با افسوس می گوید :" افراد زیادی به من نگاه می کنند و گمان می کنند که مرا می شناسند اما اصلا این طور نیست. این واقعیت من است . من یک فرد متواضع و احساسی هستم . آدمی هستم که حواسم به بقیه هست و می خواهم به دیگران کمک کنم . می خواهم که برای سالهای بسیار ، بسیار و بسیار زیاد ، بقیه را مورد توجه داشته باشم . " 
کریستیانو در روز سه شنبه 28 ساله می شود می گوید که کمک به بقیه ، بخشی مهم از زندگی اوست . مثلا او در سال 2004 پس از سونامی اندونزی ، شخصا به این کشور سفر کرد تا به مردم محروم کمک کند . رونالدو حالا سفیر جهانی انجمن " نگهبانی از کودکان " شده است . کریستیانو که پسری دو ساله دارد ، گفت :" وقتی فهمیدم که یکی از هفت کودک در کل جهان با گرسنگی هر شب به خواب می روند ، خودم را وارد این ماجرا کردم . پدرم همیشه به من می گفت که وقتی به مردم دیگر کمک کنی ، خدا دو برابرش را به تو می دهد . برای من نیز حقیقتا همین شد . وقتی که به افراد نیازمند دیگر کمک کردم ، خدا خیلی بیشتر کمکم کرد . " 
وی افزود :" به همین خاطر به آن چه که انجام دادم افتخار می کنم اما قرار نیست که مدام بگویم :" به این کمک کردم ، به آن کمک کردم . " چرا که خدا به همه چیز آگاه است و به خاطرش خیلی خرسند هستم . خدا خودش آگاه است و قدر کارهای خوب را می داند . وقتی به خانه می روم و می شنوم که مادرم می گوید :" پسرم ، کار خوبی انجام دادی که به افراد دیگر کمک کردی . خوب است که به زندگی افراد دیگر دیگر عنایت داری ." می دانید چقدر برایم زیباست که چنین چیزهایی را از افرادی بشنوم که این قدر برایم مهم هستند ؟"
رونالدو در مورد سانحه اخیر آتش سوزی در یک کلاب در برزیل که با مرگ 230 انسان همراه شد هم گفت :" می دانید که بیشتر این افراد ، جوان بودند . وقتی این مسائل را می شنوم از درون غمگین می شوم چرا که من هم یک پدر هستم . به تصاویرش نگاه کردم و خودم را در جایگاه پدر این افراد گذاشتم ، کاری از دست این پدرها بر نمی آید . غم انگیز بود ، خیلی خیلی ناراحت کننده . یک پسر دارم و دعا می کنم که هرگز دچار چنین اتفاقی نشوم . "
رونالدو می گوید که شهرتی که دارد ، هیچ تضمینی ایجاد نمی کند که دچار سانحه نشود . او امیدوار است که این وضعیت ستاره بودنش بتواند برای ایجاد تفاوت به او کمک کند . "
کریستیانو می گوید :" هر جای دنیا که باشم باید با شهرتم سر کنم . نمی توانم به جایی بروم که شناخته نشوم و این خیلی مشکل است . البته گاهی می توانم از شهرتم استفاده کنم و این حس خوبی است . وقتی به پایان دوران فوتبالم برسم می خواهم که کارهای بزرگتری هم انجام دهم . "
ستاره پرتغالی رئال افشا می کند:" چند ماه پیش به بیمارستان کودکان سرطانی در پرتغال رفتم . خیلی خیلی مشکل بود . وقتی آنجا بودم شوکه شدم ، حس خیلی خیلی بدی داشتم . نگاه کردن به آنها مشکل بود . آنها با وجود سن کمشان ، موهایشان را از دست داده بودند و بیدار بودند . برخی از آنها در آستانه مرگ بودند . پدرانشان در کنار انها بودند و باز هم خودم را جایشان گذاشتم . با دیدن این چیزها می فهمم که مشکلات من هیچ چیز نیستند . هیچ چیز با این افراد قابل مقایسه نیست و وقتی بیمارستان را ترک می کردم پر از انرژی بودم چرا که این بچه ها به من درسهایی از زندگی دادند که هرگز تجربه نکرده بودم . " 
رونالدو افزود :" دوست دارم این افراد را خوشحال کنم و کاری کنم که حداقل یکی دو ساعت خوشحال شوند . امیدوارم که این برای باقی زندگی شان به یادشان بماند و هرگز فراموش نکنند . "
کریستیانو در مورد سفرش به اندونزی در سال 2004 می گوید :" برای سر زدن به مکان های سونامی زده به آن جا رفته بودم و به ماجراهای مردم گوش می دادم . بیش از 200 هزار نفر در این اتفاقات فوت شدند . امیدوارم که دیگر هرگز این اتفاق برایشان رخ ندهد . با این افراد صحبت می کردم تا برای ساخت مجدد

زندگی ها و خانه هایشان روحیه بگیرند . باید شروع از صفر برایشان خیلی خاص بوده باشد . " 
رونالدو در مورد ماجرای پیوستنش به انجمن مبارزه با سوء تغذیه توصیح می دهد :" فوق العاده است و می خواهم در این ماجرا باشم . کودکان مهمترین بخش آینده ما هستند . دیوانه وار است که چه اتفاقی رخ می دهد . بعضی اخبار وحشتناک هستند . نمی توانم که فقری که وجود دارد را درک کنم . برایم عجیب است که این همه کودک در سرتاسر دنیا باید سوء تغذیه را تجربه کنند و هر روز بمیرند چرا که آب و غذا ندارند . باید با این مبارزه کرد . قرار نیست که من دنیا را عوض کنم اما می توان کمک کرد . همه می توانیم کمک کنیم . باید بجنگیم تا مطمئن شویم که برای نسل جدید این اتفاقات تکرار نمی شوند . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ